Mini Massage Gun from Itsu

 



Hi guys I nak share dengan you all satu product dari @itsuworld , it’s the Mini Massage gun, so yang best about this massage gun ni ia dapat melepaskan ketegangan otot, serta megurangkan tekanan dan kesakitan. So bila you guys rasa lesu lesu, memang sesuai, tambah tambah bila time buat kerja, memang sangat sesuai. At the same time, ia juga dapat meningkatkan peredaran darah dan kelenturan otot, so kita akan rasa lagi bersemangat bila nak buat kerja kerja harian kita. Based on my experience, I suka sangat gunakan Mini Massage gun ni sebab it’s super easy to use dan ianya boleh buat I rasa refresh bila buat kerja! 

So untuk you guys yang nak tau berapa lama diaboleh tahan, okay Mini Massage Gun ni boleh tahan lebih kurang 9 Jam dengan sekali caj. Plus, ia juga ada 3 tahap kelajuan, so you guys boleh choose nak macam mana ikut mood you all. Oh another thing, ia boleh laras 5 jenis Kepala Urut, ini pun best sebab boleh pilih ikut kesesuain korang bila nak guna. Danni a juga  dilengkapi dengan beg penyimpanan yang sangat ringan, cuma 0.36kg sahaja! Bestkan!

I juga nak share yang they also ada Program sewaan kerusi urut pertama di Malaysia! So you guys boleh buka kotak urutan sensei sebenar di rumah dengan harga dari serendah RM128 sebulan (iaitu RM4.27/hari). 

Anda akan dapat memiliki produk secara nyata pada akhir tempoh sewaan anda.So guys apa lagi! Miliki produk ini di akhir tempoh sewaan anda! 

You guys definitely akan suka! Jom dapatkan sekarang! 

Visit IG @itsuworld for further details! #ITSUMY #SyoookSewa

Comments

Popular Posts