Astrum Ampang, the Project full with techs and strategic location that we always wanted

 Hi guys I nak share dengan you guys, this new project called Astrum Ampang, iaitu projek pembanguan bercampur yang dibangunkan oleh Setia Awan Group. Selain itu, projek ini merupakan pembangunan pertama berkonsepkan Transit Oriented Development (TOD) dan SOHO Transit di negara ini.

SOHO Transit di Astrum Ampang mempunyai keluasan binaan 280 kaki persegi, SOHO Suites berkeluasan 450 kaki persegi dan Mampu Milik Service Apartments yang terdiri daripada seluas 450 kaki persegi dan 550 kaki persegi. 27 unit kedai akan bakal didirikan nanti akan diserapkan dengan elemen yang turut dirancang untuk memberi kelebihan kepada penghuni.


Untuk Fasa Pertama, ia terdiri daripada SOHO Transit (1360 unit) dan Rumah Mampu Milik (712 unit) untuk pembeli rumah pertama. Harga bermula RM230,000 hingga RM270,000.

Astrum Ampang terletak di lokasi yang agak strategik, ia terletak di sekitar Jalan Ampang dan Jalan Jelatek, pembangunan seluas 6.8 ekar itu akan menyerlah dengan tarikan utama seperti lokasi, kebolehcapaian, kemudahan, mampu milik dan gaya kehidupan di bandar yang diidamkan oleh golongan muda profesional. Ia juga mudah diakses melalui lebuh raya utama seperti AKLEH, Jalan Ampang, Duke 1 dan Duke 3 dan Lebuhraya Setiawangsa Pantai yang akan datang. 

Location pun di tengah tengah bandar guys so memang mudah nak move to lots of places.

Di Astrum Ampang LRT yang paling dekat adalah LRT Stesen Jelatek, dengan jarak 150 meter.

So turun je dari rumah dah boleh dah pergi banyak tempat, so senang untuk sesiapa yang tempat kerja around LRT station.

If nak pergi LRT KLCC just 4 stesen je dari situ.

Dekatkan? Tak payah nak fikir banyak. Sebab over here boleh assess public transport. 

Plus, lokasi dia sangat strategik sebab dia dekat dengan laluan AKLEH, MRR2, Jalan Ampang,

Jalan Tun Razak, SPE dan DUKE. So lepas ni you guys boleh la plan trip you guys

dengan lebih mudah selepas ni. Bestkan?



Untuk yang tertanya-tanya tentang Hospital terdekat you guys jangan risau sebab ada 2 Hospital yang dekat iaitu Gleneagles and KPJ Ampang Putri Specialist. While for mall, dalam 5km ke Pavilion and 4km ke KLCC. Sangalah best if stay di Astrum Ampang ni!

If you guys banyak spent time area KL, Astrum Ampang sangat sesuai untuk you guys di mana ia berdekatan dengan LRT Stesen Dato’ Keramat dan LRT Stesen Damai. So untuk mall pula, 3 stesen sahaja dah boleh sampai di Ampang Park. 4 stesen sahaja dari LRT Stesen Jelatek you guys dah boleh sampai di KLCC. So kalau nak spent time bila free sekejap sahaja dah sampai.


Attraction utama Astrum Ampang ni if you guys nak tau yang buat I interested sangat is they use lots of kemudahan yang involve advance teknologi. So memang I sangat interested dengan apa yang diorg sediakan. 

Untuk yang nak tahu tentang facility facility yang best di Astrum Ampang ni, okay guys dekat sini they all ada 62 facilities tau, so antara yang menarik is smart gym diorg, if you guys masuk sini they use face recognition and also ada virtual instructor yang akan guide and teman korang for the whole session. Bestkan?


Di sini you guys boleh check out facilities facilities yang ada di sekitar Astrum Ampang. Banyakkan?

In total ada 59 kesemuanya! So you guys boleh check them out semua ni dengan family and friends bila diorg datang melawat nanti!

So you guys can see here ada banyak facilities! Antaranya adalah ada futsal court, so you guys yang suka bersukan, can always have your futsal match here. Untuk yang nak relax, here they have reflexology space, Spa & Onsen Space untuk you guys pamper yourself. Untuk yang suka vibes vibes garden, di sini ada herbs garden dan fragrance garden, so boleh la ambil angin bila di area ni. Oh and for the one nak tau tentang entertainment, jangan risau sebab di sini ada gaming room! macam tak percaya kan? and ada juga mahjong room and mini theatre! On top of that di sini juga ada surau, work studio, meeting room and multi purpose hall.




Then ada juga co-working space and outdoor theatre, so you guys boleh spend time with family and friends. Oh and di sini juga ada gaming room and futsal court tau! So you guys can always do lots of activities over here! If you guys wonder about swimming pool, no worries sebab over here they provide Milky Way pool yang nicely design to give that modern vibes.

Over here they all provide each unit smart lock, basic kitchen cabinet, water heater, air cond, and also Google Mini guys! Untuk yang taktau Google Mini ni dia macam smart house untuk rumah yag boleh control buka curtain & lampu, on your favourite musics dan sebagainya. So memang advance la facilities over here.

So projek ini dijangka siap dalam 2026, dan price Soho Transit adalah 230K only, murahkan! Ansurannya serendah RM8xx. You guys boleh guna 100% loan as price below. Cuma ada 1360 so cepat dapatkan now! Booking fee hanya RM500 sahaja guys!




So guys go and check out Astrum Ampang Gallery now! Just waze sahaja and call 0183712888 or go to their website www.astrumampang.com and you guys will definitely love it!

#xmconsultancy #setiaawan


Comments

Popular Posts